Vill du vinna en träff med Tokio hotel tillsammans med Kenza?

Tokio hotel? Finns det ord, tillräckligt för att beskriva sin kärlek?
Nu har jag och alla ni där ute möjligheten att vinna ett pris som många utav oss svenska Th fans bara kunde drömma om. Ja, jag tror fortfarande att detta är en dröm. En dröm som snart kommer försvinna och som jag kommer gå miste om. Jag hoppas iallafall att om jag går miste om denna vinner ni. Hur kan man förklara sin kärlek till sina stora idoler? Hemska nätter man gråtit, olyckligt ensam och ljudet av Toms gittar och Georges bas. Bills mjuka röst och Gustav trummpinnar. 

Vill du tävla? Då går ni in HÄR! http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel/kenza.aspx

 



Mina favortitlåtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0